onsdag 10 augusti 2011

Mitt soffbord som jag håller på att göra om.

Har bloggat tidigare om ett bord som jag köpte på blocket. har slipat det och målat det. Idag sågade jag av benen till önskad längt. Bordet vickade fram och tillbaka så fick sandpappra tills det blev bra. När det stod stadigt målade jag slutet av benen vita samt undersidan för andra gången. Nu skall det torka tills imorgon, sen skall jag bara måla ovansidan en gång till, sedan är det klart.
Hiro och grannens hund Betsy leker runt mina fötter.

 Jag älskar det nya bordet. Jag älskar det ännu mer då jag legt ner så mycket jobb på det.

1 kommentar:

  1. Thank you so much such a wonderful collection.


    Use this keyword for getting more knowledge about Matbord | Barnrum | Säng furniture.click on this hypertext.

    SvaraRadera