tisdag 5 oktober 2010

Utflykt till Björnön

Igårkväll åkte jag och Gabriel till en ö som heter Björnön. Vi gick runt lite och Hiro fick springa av sig på en gigantisk gräsmatta. Det var sorgligt i luften. Det var som om dimman lurade i skogsbrynet.
Vi gick och tittade på en stugby som hyrs ut under sommaren. Nu stod den tom och övergiven. Den var sjabbig och ful. Lite bråte stod bakom stugor i skogshörn. Vem vill hyra en stuga där? Inte alls mysigt.

I den sorgliga luften försökte jag leka med Hiro. Det låg bajs på gräsmattan. Olika bajs av olika djur så som rådjur, hare och hund.

Här är jag. Jag är medveten om att jag har ett sminkat och ett mindre sminkat öga, men det beror på att ena ögat var lite ledsen tidigare.

Bakom har någon lagt ut en hög med äpplen till rådjuren som bor på ön.
Det blåste kallt så vi var inte där så överdrivet länge.
.
Richard Marx - Right Here Waiting For You

.
Lionel Richie - Hello

1 kommentar:

  1. sv: jag fick faktiskt inga "grattis" på fb. Jag la upp samma bild, men de flesta var mest skeptiska, så om det betyder att jag ljuger mycket eller att jag inte borde bli mamma vet jag inte riktigt haha :P

    Men jag är inte gravid ;D

    SvaraRadera