onsdag 20 oktober 2010

Tvättdag

Idag har jag gjort en massa saker som jag lagt på hyllan en längre tid. Det blev lite för mycket saker så jag sket i allt till slut. Men idag har jag betat av sak för sak så nu hoppas jag att det skall kännas bättre.

Förutom alla viktiga saker så har jag tvättdag idag. Detta efter att jag under bikiniresningen insåg att en bikini måste ligga på botten av tvättkorgen sen i somras. Mycket riktigt låg den där. Jag har delat upp allt i högar och har inte komit längre än att handukarna är klara och kulör ligger inne just nu. Det tar ju ändå över två timmar för varje maskin.

Nu fick jag av 401 personer 1st kommentar om att jag skulle fortsätta med videoblogg. Tack för att ni säger vad ni tycker...not. Förstår inte att bara en person har en åsikt! Ni vet väl om att ni kan vara anonyma när ni skriver. Kommentarsrutan öppnas i nytt fönster och ingen jobbig kod måste ni skriva i. Mycket enkelt.

17 kommentarer:

  1. hahaha du är för skön =)
    Och hur söt är inte Hiro då.
    Jag älskar ditt sett att bjuda på dig själv. Och din dialekt. ååå Saknar mitt Västerås =/

    SvaraRadera
  2. Rebecca: å så glad jag blir. Det är precis så som jag vill att folk ska se mig. Inte kalla mig töntig utan att jag bjuder.Hahaha


    A, Hiro var söt, han pratade ju.=)

    Min dialekt är inte Västerås direkt, den är som sagt lite skum. ;)

    SvaraRadera
  3. Haha. Detta inlägg var precis vad jag behövde. jag har nämligen 3 svarta sopsäckar med tvätt! Uhuhu. Så lite inspiration fick man nu ju. Kan ju vara svårt med färger osv :P

    Sötis. :D

    Kram/ Västerås Tanyk

    SvaraRadera
  4. Haha shit. Jobbigt med att man måste hålla på tvättiderna osv... men vad gör man. Och anledningen till att jag tvättar så mycket är för att vi byggde en stor garderob så var tvungen att göra rent massa :(.

    Ang. Halloween. Jag vet att det är amerikanska datumen. Men i den svenska almanackan står det 5-6 så man vet ju inte när folket kommer att fira ute på krogarna i västerås?
    tror dock Konrad har 30:onde iaf..
    men de andra då?

    kraam

    SvaraRadera
  5. Köp ny tvättmaskin, min 40-tvätt tar bara ca 40 min

    SvaraRadera
  6. Hahahahahahah askul!
    mer videoblogg!!!!!

    SvaraRadera
  7. Tycker du kan videoblogga om nå som är liiiite med spännande än att soertera tvätt.

    Hiro är jätte söt!

    SvaraRadera
  8. Det är kul och avkopplande att läsa din blogg :)

    Din lilla hund är dessutom underbart go och kolla på, tänk om man hade en sån liten söt krabat hemma!

    SvaraRadera
  9. Ja, det där lät som det mest logiska förklaringen hittills faktiskt så så är det nog. :P

    Ah, bra att veta att Silk också har festligheter. Kul, hihi.

    SvaraRadera
  10. Anonym ang tvättmaskin: Vi bor i hyres. Jag tycker våran funkar väldigt bra. Nu är obildningen igår så vi ska köpa lägenheten. Blir totalnytt badrum och kök. Får se om det blir ny tvättmaskin då. Lyllo dig som har så snabb maskin=) För 40 tvätt tar nu som sagt över 2 timmar.

    SvaraRadera
  11. Anonym ang liiiiite roligare klipp: Det hände inte så mycket annat kul den dagen. Har du nå speciellt önskemål på vad du vill se?

    SvaraRadera
  12. Anonym ang Hiro är underbar: Va kul att du gillar bloggen. Är den avkopplande??? Hur menar du nu?

    Hiro älskar jag mer och mer för varje dag. Snart kommer jag svälja honom hel. Han är väldig busig men på samma gång gosig och ska ligga under täcket i fanen på mig när jag ska sova. Väldigt kramgo och pussig är han=)

    SvaraRadera
  13. Med avkopplande menar jag inte tråkig eller nåt sånt :) utan bara att man blir glad och kan koppla bort sin egen vardag litegranna och läsa det du skriver. Tycker du skriver om allt möjligt och det är kul!

    Förstår att du älskar din lilla söta vovve:)

    SvaraRadera
  14. Liiite tråkigt när du sorterar tvätt!21 oktober, 2010 23:09

    jag gav en komentar om ditt videoblogg för du blev lite irriterad att få hade komenterat ditt förra. Men nej jag har inga förslag på vad du kan videoblogga om men du hittar säkert på nå roligare än sortera tvätt! Du är spontan och kreativ så du kommer nog på nått! ;)

    SvaraRadera
  15. Liiite tråkigt när du sorterar tvätt!:

    Jag blir jätteglad av alla kommentarer. Så skriv vad du vill=)

    SvaraRadera
  16. Jag tycker att du ska fortsätta med din videoblogg, sötnos.

    SvaraRadera
  17. Anonym ang videobloggar. TACK!!! Det händer inte så mycket annat spännande när kameran är framme. Filmar ju inte när jag går på stan och shoppar precis. Hahah
    Har massa klipp från partyhelger men det är liiite pinigt att lägga ut. kanske klipper ihop något ikväll. Tar bort klippen när jag pratar med gäll röst och har öl i handen. hahaha
    Sköt om dig//Sötnosen=) =)

    SvaraRadera