tisdag 5 oktober 2010

Lite outfitsbilder från fredagen

Återigen, har ju inte haft internet på ett tag så här är lite fler bilder från i fredags när jag anordnade spelkväll här hemma.
Toppen jag har på mig köptes i Stockholm när jag var där förra veckan. Den stickade tröjan är också ny och tydligen betalade min kära Gabriel den. Hade inga pengar när jag köpte den, och idag sa han: Du behöver inte betala tillbaka. Jag bjuder dig på den. Yes!!!!=) Tack tack.

Toppen med västen är från en butik på drottninggatan. Tror den hette charmant. Örhängerna är splitternya och är från Bik Bok. Köpte två likadana par fast i olika färger. Dom glittrar superfint.

Jag har shorts under toppen utifall något skulle åka upp.

Ni behöver inte fråga. Inget löshår. Allt är äkta!


Frös lite så jag hade min nya stickade tröja på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar