torsdag 7 oktober 2010

Shopping: Fint till mitt hår

Jag älskar att variera mina frisyrer så jag har köpte lite nya håraccessoarer. Jag har så mycket hår och tycker det är väldigt roligt att sätta upp det och ha en blomma eller rosett på sidan.

Nät, fjädrar och en blomma. Finaste någonsin. Bara älskar den.

Den här var väldigt dyr men jag var så fin i den så jag var tvungen.

Enkel blomma i diskret färg.

För att sätta upp håret, men den var rätt så svag så jag ångrar köpet. Jaja, sånt händer rätt ofta.

2 kommentarer:

  1. Hej Marlene! Var har du köpt den där blåa, första? Något man kan få låna? :) Jag ska vara marie antoanette på en hollowood-fest nämligen. Svara gärna på fejjan. Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Charlotte, den blåa är faktiskt grå;) Alla är köpta på glitter.

    SvaraRadera