söndag 17 oktober 2010

Korvgrillning på Björnön

I lördags åkte vi till Björnön och vandrade runt och sen grillade vi korv. Jag hade min nya svarta vinterjacka på mig för första gången. Mindre lycklig var jag när jag kom hem och insåg att prislappen hängde kvar i armhålan!! Hur många har hunnit skratta åt mig?
Ofta inte det här ser ut som ruccola? Växte på en stor gräsmatta.
Haha. Titta vilken fart vovven har.
Älskar jackan. Den var jättevarm och dög väl en kall höstdag som det var.
Vi valde engångsgrill istället för att elda med ved och shit. Nä, engångsgrillen dög väl. Om vi bara fick fjutt på den. Blev rökt grillkorv med bröd. Haha
Jag och Bebisen.
Fin dag vi hade tillsamman. Även fint väder och fin natur.

Här grillade vi.



Tomtenisse=)

6 kommentarer:

  1. Svar: Men ja verkligen :) det är verkligen underbart att känna sig trygg med en person!

    SvaraRadera
  2. Sv: Jeg synes ikke vi var så veldig like da, menmen: )
    kjempe fin blogg : DD

    SvaraRadera
  3. sv; ja det är nästan alla som gö de nu :/

    SvaraRadera
  4. "Broförbindelse till fastlandet" Va? Var finns den? Är den ny? Jag som alltid brukar simma.

    SvaraRadera