fredag 15 oktober 2010

Fredagsmys

Vi har släckt alla lampor här hemma och tänt en massa ljus. Var svinkallt ju!!! Har städat lite idag, gått ut på promenat och sist men inte minst dragit fram ALLA vovvens leksaker på mattan och lekt med honom.
.
Var en sväng till kiosken när jag var ute med Hiro. Jag bär alltid hunden när jag går in där. Han i kassan tittar på mig och sen ser han att jag har en vovve i famnen. Han såg den inte först för jag hade min nya pälsjacka på mig, och Hiro smälter väldigt bra in i den, ska jag säga. Både i päls och färg.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Du blir guld eller silvermedlem när du använder ditt biokort på SF:bion. Du får poäng för biobiljetter, för att köpa popcorn osv. Krävs inte så mycket för att bli uppgraderad till silver eller guld. Du beställer ett gratis SFkort på SF.se.

    Ha en fortsatt härlig helg.

    SvaraRadera