söndag 24 oktober 2010

Lördagens ös


Efter förfesten åkte vi ner på stan och tittade på uppträdande.

Självklart sitter jag på många dolda talanger så jag hamnade på scenen och körde en låt.

Jag var grym.


Efter scenen hamnade jag på bardisken.

Vi spexade lite medans vi skrattade hejdlöst. Vi hade så roligt Jennie och jag.

Min kopis T och jag. Han ville vara cencurerad och jag sccepterar sånt.
T:s jobbarkompis Daniel.



Träffade min syster å. Killen i bandet slickar på hennes kind tror jag...

Willian visar en drink som smakar kademumma eller mandelmassa. Den var okej. Svårt att tycka om den men samtidigt var den så spännande. Innan vi gick hem lektes det kurragömma bakom Jennie.

5 kommentarer:

  1. Hej! Nu har jag fotat den där tavlan som din... farmor? också hade :) Lägger upp bilden i min blogg och mailar den till dig senare idag, har lite ont om tid nu. kul bilder du lägger upp! är det inte lite jobbigt och tar tid med sådana inlägg?

    Caroline

    SvaraRadera
  2. SV: Takk :) Ja, har klipt den selv.

    SvaraRadera
  3. Du är otroligt vacker! fast det vet du förmodligen redan ;) Hoppas du mår bra och har en fortsatt underbart vecka! <3

    SvaraRadera
  4. Pusherman: tack. Men vad är det för sida du länkat till. Trodde du hade en blogg men kom in på någon konstig sida men tecken och fullmåne????

    Jag jobbar på att ha en underbar vecka. Detsamma=)

    SvaraRadera
  5. vad har hänt med dina bröst sen februari typ?

    SvaraRadera