måndag 11 oktober 2010

Ser jag hungrig ut för jämnan eller??

Jag bjuds ofta på mat. Har börjat fundera på om jag ser hungrig ut?
Idag tex har jag inte ätit något hemifrån. Först bjöd min farmor mig på mat när jag var där. Inte så konstigt. Men sen när jag kom hem gick jag ner till mina grannar. En kille hade bett mig att hitta en hyreslägenhet åt honom, då han inte är så bra på svenska, så jag hade kollat runt lite och skrivit ut lite exempel från datorn.
Först bjuds jag på te, sen tittar han på mig och frågar om jag inte vill ha lite kurdisk mat sitället.
Tror du! Jaa, så klart jag vill. Och shit va jag åt, så jävla gott!!!! Sen fick jag te. Det är en klassiker.
Tydligen är jag välkomen ner att äta när jag vill nu, hans mamma är nästan alltid hemma och bjuder mig då. Men jag känner inte att jag vågar klampa in för att äta. Jag är nog lite för svensk. Hahaha.

1 kommentar:

  1. sv: nej då, det är inget som har hänt :) fick bara idén till bilden när jag lyssnade på låten (klicka på hjärtat)

    SvaraRadera