måndag 4 oktober 2010

Fredags.

Var planerat fest på fredag men skulle jobba på lördagen fick jag veta sen så det blev spelkväll istället. Med öl till förstås. Vi var 6 stycken som var här och vi körde singstar, tp och andra spel. Det var väldigt roligt. Jag var lekledaren och ställde alla frågor och gav poäng. I slutet garvade ju bara alla och allt blev oseriöst. En kille tar fram sin plånbok som inte är en plånbok utan en portmonnä. Alla börjar skratta och han blir helt förtvivlad. ”Det är en plånbok” säger han men vi andra stod på oss: Portmonnä!
.
En annan rolig grej var när jag ställde en fråga. Ingen svarade rätt så jag sa svaret. Där fanns en kille som hette Mathias och han tänkte jättelänge, sen höll han upp sitt pekfinger och sa: Island!? Alla tittade på Mathias och sen skrattade vi. Jag har ju redan sagt svaret!!!! Danmark. Vadå Island? Hahaha
Grabbarna försökte även vara snälla mot mig. Under Singstar van en och samma tjej hela tiden så jag tog micken och sa, ot mig blir det i alla fall tävling. Efter två låtar sa nån: Du hade rätt, mot dig kan man i alla fall vinna. Blir en tävling.
Hallå, det är okej. Säg det rakt ut. Du suger på att sjunga. Haha. Min syster filmade två kortisar och dom bjuder jag på. Synd att hon inte filmade längre, eller hela när jag var kören i ”En värld full av liv”, lejonkungen.


(Jag bjuder på detta, Hahahaha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar