tisdag 18 mars 2014

Starka vindar, och roligheter att se fram emot

Nu har det blåst i flera dagar. Sen kom snön och sen blev det blått. Nu är det grått och kallt.

För min del gör det ingen nu när jag ändå bara pluggar. Men tills på torsdag nästa vecka får det gärna ha blivit fint. För då är proven över och jag kan pusta ut en aning. Min älskade kusin flyttar hem till Sverige och det kommer bli så kul att få umgås med henne igen. Hon har bott i Kanada. Längtar jättemycket att få krama om henne igen.

Och jag längtar efter min vän Sanna som flyttat från Västerås. Både jag och Gabriel saknar att ha henne här. Men vi skall träffas näst-nästa helg. Antingen för utflykt eller för utgång. Vi får se. Hur som helst så har jag mycket roligt framför mig. Bara det här jobbiga biten med proven först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar