söndag 23 mars 2014

Klagoinlägg

Nu kommer här ett inlägg som består av klagomål och dysterhet. Jag är så himla arg och ledsen över hur jag mår. Blir ju aldrig bättre. Hur i helvete skall jag klara av att gå upp kl 6 imorgon? Äta bra fruksot och komma igång? Gå och göra en tenta i matematik? Hur ska jag klara av det? Jag bara väntar på ett mirakel. Att kroppen ska må lite bättre.

Syrgas för hortons huvudvärk


Jag har inte träffat mitt barn sedan i fredags och jag längtar så mycket efter honom, men samtidigt orkar jag ingeting. Bara sover och sover. Någon gång har jag orkat mig upp och ätit eller suttit vid datorn. Två filmer har jag orkat sett under helgen. Annars bara legat helt utmattad och haft ont. Skolan är inget man kan sjukskriva sig ifrån. Va fan är det för fel på mig? Allt kom på samma gång, smärtan, sjukdomen, tröttheten.

 

Förutom provet imorgon kommer ett till prov på onsdag. Har inte pluggat på flera dagar och nu är jag så nära på att ge upp. Jag vet att jag kan detta, men jag kanske inte ens kommer klara av att gå till tentasalen? Eller så kommer min hjärna att inte fungera.

Snälla, ge mig krafter att orka med morgondagen. Gör mig bättre så jag klarara va detta!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Marlene!
    Jag hoppas verkligen syrgasen lättar din smärta. Jag vet inte hur den känns. Inte det minsta. Har migrän, men förstått att det inte är en bråkdel av vad Hortons är.
    Jag hoppas att du klarar av tentan imorgon. Men gör du inte det borde du väl få göra tentan när andra tentar om? Jag tänker på dig och hoppas att du snart mår bra igen.
    Kram, Lina

    SvaraRadera
  2. usch =( Hoppar du blir bättre snart! Kan inte ens föreställa mig hur du mår.. kryyya!!

    SvaraRadera