söndag 23 mars 2014

Animefigurer

När jag var yngre var jag helt såld på anime. Jag minns hur svårt det var att få tag på här i Sverige. Jag älskade serien Sailor Moon. Nu har intresset vaknat till liv lite grann då Antonio ser på Sailor Moon innan vi ska sova. Hela serien finns ju på svenska. Så himla gulligt när Antonio håller upp handen när Sailor Moon förvandlar sig.

Idag är jag sängliggandes igen. Har för skojs skull kikat på lite olika figurer. Inget jag vill köpa men jag tycker de är söta att titta på. Alla figurer finns på aliexpress.com. Det är bara att söka på fri frakt och så leta efter de billigaste. Sailor Moonfigureren kostar 124kr. Flickan medresväskan var dyrare. Den kostade 235 kr, men har ej letat efter billigaste. Det var rätt så dyrt med sånna här figurer. Kläder på sidan är desto billigare.

Men om det är någon som samlar på sånna här figurer så ville jag tipsa om att de finns att köpa aliexpress.

3 kommentarer:

  1. hej där hoppas inte jag stör läser din blogg ibland. jag bor i eskilstuna rätt nära västerås. pluggar du på mälaradalen eller i västerås? du har sån fin smak på alla saker o detaljer o bilderna :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Melinda. Mdh heter Mälardalens högskola Eskilstuna Västerås. Den ligger i båda städerna. Jag går just nu i Västerås men kommer söka in till Eskilstuna.

      Va kul att du tycker om mina bilder:)

      Radera
  2. det var så lite så :) aha okej! eskilstuna är en fin stad..

    SvaraRadera