lördag 22 mars 2014

Ny vårjacka till Antonio


Antonios mormor har i alla fall köpt en vårjacka till honom. Tur det. Tack så mycket. Så har hon köpt två nya tischor och en matchande mössa till jackan. Han fick även ett par tofflor att ha där då han tar mormors tofflor hela tiden. Nu har han egna så han  kan gå ut på balkongen eller följa med ner i källaren och tvätta.

Dessa två bilder har jag fått skickade till mig via mobilen. Saknar honom så mycket. Han är så fin så jag dör. Sen har jag fått filmer där han vinkar och visar upp sina tofflor. Började grina.
 

Nu väntar jag på ett under så jag kan gå på det där megaloppisen imorgon. Hoppas hoppas att jag får nya krafter och att jag mår bättre.

2 kommentarer:

  1. Kollade kust på dina gamla videoklipp på youtube. Fan vad kul du verkade vara på den tiden!! 2009-2010 där :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gah, va kul. Jag är lika rolig ny men har inte tid att göra filmer och lägga upp. Ha ha. Sen tar skolan massa tid men det gör inget. Jag siktar högt och gör det bra;)

      Radera