fredag 7 mars 2014

Beställt kläder som jag väntar på


Här är några av de kläder jag beställt. Den gråa tröjan med rosa längst ner är från fyndiq, men finns på aliexpress.com. Såg nu att två plagg i min shoppingvagn på aliexpress.com inte kom med när jag beställde. Konstigt va? De ligger tyvärr kvar där. Detta var ju tråkigt.

Men jag längtar tills jag får kläderna. Är så nyfiken. Om de är bra kläder kommer jag typ aldrig mer handla i affär.
  Topp att ha vid finare tillfällen eller vid utgång i sommar. Var så fin med en kavaj till som på bilden.

  Ett halsband som är lite längre.

Två långa tröjor. Jag har den grå på bilen men det går INTE att ha som klänning. De asiatiska modellerna på bilderna är ju så små. Så man får tänka lite själv.
När jag beställde tog jag mått runt bröst, midja, mätte hur långa mina armar var, hur långt plagget gärna skulle vara m.m. Skrev upp allt på en lapp så valde jag storlek efter vad jag ansåg passade mina mått.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar