tisdag 18 mars 2014

God morgon.

Tyckte ni att det var roligt med lite bilder från skolan? Något ni vill se mer av?

I fredags efter skolan när jag kom hem hade Gabriel fixat middag. Som gäster hade vi Gabriels syster Erika och hennes man Magnus. Vi åt mat tillsammans och sen hade vi trevligt. Jag intog soffläge eftersom jag var så slut efter en heldag i skolan.

Antonio busade på Mange och hoppade på hans mage. Sen byggde Antonio ett tåg av alla stolar. Han hittade även en låda med strupmor i garderoben och han skulle ha på sig alla strumpor på samma gång på både händerna och fötterna. Det var jag som fick ”äran” att sätta på alla, ta av, sätta på. Sen skulle han byta kläder. Han byter kläder ibland. Imorse på dagis tog jag ner extralådan för att se om det fanns strumpor kvar. Då såg han kläder i den och började ta av sig det han hade på sig. Så det var bara att gilla läget och sätta på honom det han ville ha på sig. Idag gick lämningem mycket bra. Han blev mottagen på en gång, och fick något att göra. Jag satt med en stund och sen vinkade vi. Gick fort och smidigt idag. Känns roligt att det var en så bra morgon.

 

Idag blir det matte för hela slanten. På måndag väntar prov i matte. Som vanligt vet jag inte alls hur jag känner. Hoppas det kommer frågor på sånt jag kan bra. Det är som ett lotteri det här med prov. Det kan ju komma en radda frågor på sånt jag kan mindre bra. Men det känns ändå rätt så okej. Förutom att jag har lite svårt att äta på dagarna om jag känner mig stressad, och förutom att jag ser ut som en prickog korv i hyn som alltid innan prov. Antonio pekar på mina finnar, bölder, what ever vad det är, och säger: blod, mamma ont. Haha. Älskade ungen min.

1 kommentar:

  1. hej!
    vilken fantastisk blogg du har.
    jag sökte på hortons huvudvärk och då kom din blogg upp.
    jag har själv diagnosen sen nov 2011. vore roligt att få prata med någon annan som har hortons så om du vill får du gärna maila mig.

    mvh jannice (jonkan82@gmail.com)

    SvaraRadera