lördag 8 mars 2014

Ny tröja

Har faktiskt beställt nya kläder. Första gången jag beställer kläder via nätet. Det var ifrån fyndiq.se faktiskt. Men sen efter jag beställt upptäckte jag att många kläderna på fyndiq.se är samma varaor som från aliexpress.com. Tre av plaggen passade inte så sände tillbaka dem, fick betala fraket själv så klart. Men nu har jag testat att beställa från aliexpress.com. Någon som beställt därifrån förut. Jättebilligt. Sök kläder på fri frakt. Fattar ej hur man kan slippa frakt från Kina och Japan likosm. Men lite frakt tillkom på 70 kr och sen hade några av kläderna i min shoppingvagn höjts medan de legat där i dagar så yttligare 80 kr tillkom när jag skulle betala.

Får se när kläderna anländer om de stämmer överens med de fina bilderna som beskrev plaggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar