måndag 17 mars 2014

Heldag i skolan

Idag är det heldag i skolan. Vi har en lektion på eftermiddagen men jag var här sedan kl 09:15. Sen ska jag stanna en timme efteråt också. Frida och jag pluggar stenhårt inför tentorna. Idag kör vi enbart fysik. 

Frida och jag pluggar ofta ihop. Vi ligger på samma nivå och båda har inget emot att studera på helger eller annan tid som är utanför lektionstid.

Jag hoppas denna dag kommer gå bra. Har ritat lite bilder så jag bättre ska kunna förklara för Frida. Vi har haft lite svårt att förstå ett avsnitt, men nu har jag fått hjälp med det, så nu ska jag lära Frida. (Jag lär mig jättebra genom att förklara för andra).

Eftersom helgen var lugn, krävs det mycket mer av mig denna vecka.

 NU KÖR VI! Heja Frida och mig!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar