fredag 1 februari 2013

Baby shower

Nyligen hemkommen från en Baby shower. Det bjöds på tacos och tårta. Himla trevlig att det bjöds på mat då alla kanske inte tycker om fika. Sen är man ofta hungrig runt 18:00-snåret, och tacos kan alla välja fritt vad dem vill ha så det finns når för alla.



Jag och två av mina vänner hade gått ihop och köpt present. Jag hade ordnat en korg med allt man kan tänkas behöva ha hemma när barnet kommer. Alvedon, näsdroppar, blöjor, nappflaska, våtservetter, tvättlappar, kräm, vällingdoserare, puder, tvål, olja, schampo m.m.
Dagens outfit.

Tårtan föreställande en gravidmage med en klänning över. En bebisfot som sparkar ut från magen.

Två underbara gravidmagar intill mig. Det var magen till höger vi hade babyshower för. Beräknad om 2 veckor. Den till vänster är beräknad att komma ut om 5 veckor.
 

Nu ska jag gå och lägga mig. Hållit igång hela dagen. Imorgon blir det födelsedagsmiddag på kvällen.

6 kommentarer:

  1. Lät som att du har haft en bra kväll. Sen måste jag säga att du är jäkligt fin det strålar om dig
    kram Linda

    SvaraRadera
  2. Precis en sån present du fick förut när du väntade barn!! :)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina gravidmagar, och du marlene strålar som vanligt!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina presenter! Och får verkligen hålla med ovanstående kommentarar, du strålar verkligen av välmående, självförtroende och en stor dos ödmjukhet oxå!

    SvaraRadera
  5. Men vad är det ni säger?! Sötisar. Tycker ni? Vad glad jag blir:)

    SvaraRadera
  6. Låter som en perfekt present att få när man väntar barn!:))

    SvaraRadera