söndag 10 februari 2013

Familjen på isen




Idag har vi varit ner och besökt Västerås centrala skridskobana. Vi hälsade på våra vänner som var där och åkte med sina barn. Det var för kallt för oss att åka. Vi var inte klädda för det. Sen hade jag lilla Hiro med, så det hade inte alls fungerat. Hiro ville lukta överallt och hade lust att springa ut på skridsobanan och jaga barnen. Haha.

Imorgon börjar Antonio på förskolan. Känner mig väldigt splittrad. Jag bygger inte upp något utan får se imorgon hur allt går.

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag läste dina gravid inlägg och såg att du också hade foglossning. Jag är i vecka 32 och har så ont i blygdbenet när jag sitter och ännu ondare i kors-höftbenen när jag går, särskilt på vänstra sidan. Försvann dina besvär efter förlossningen? Fick du också problem med svullna fötter? Tack för en fin blogg!

    SvaraRadera
  2. Nyfiken hur det gick för Antonio, första dagen på förskolan...! Berätta gärna.
    / Carin

    SvaraRadera
  3. Hej hej Marlene!
    Hur har det gått för er på förskolan? Hur känns det? Verkar det vara en bra förskola? Hoppas du vill dela med dig. :-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt är bra med er!

    Kram

    SvaraRadera