onsdag 6 februari 2013

Jelly beans är en liten böna-formad typ av konfektyr

Har ni testat jelly beans förut?




I söndags hade jag Jeely beansparty hemma hos mig. Hade beställt en ask med jelly beans från samma sida som i inlägget här under, coolstuff. Helt sjukt vad de smakar. Då satt vi runt bordet och provade de olika smakerna. Var jätteroligt då jag aldrig testat jelly beans förut. Att få smaken smörpopcorn blir väldigt fel i munnen. Bubbelgum, strawberry cheesecake och frukterna var goda. Finns ju även ”kryddade” beans. Smakade en stark kanel och det brann i munnen.

Dessa bönor skulle jag aldrig äta som lösgodis. Men det är kul att bjuda på när vi får folk, för det är få som testat dessa förut.
 




2 kommentarer:

  1. Ät människa sluta svält dig själv,var finare innan

    SvaraRadera
  2. Vad jag förstår så har hon gått ner mycket på grund av magkatarr eller något liknande. Hon är fortfarande fin men jag kan också hålla med om att hon var finare innan. Men du är fortfarande vacker Marlene!!!! <3

    SvaraRadera