måndag 4 februari 2013

Vinn en Veggie Twister från CoolStuff.se



Nu lottar jag ut en Veggie Twister värde 299 kr från Coolstuff.se.


Fäst din morot, gurka, rädisa eller annan grönsak på ena delen och välj sedan munstycket för spiraler eller spagetti och skruva. Superenkelt!

Läs mer om produkten på deras hemisda: LÄNK.

Vill du vara med i utlottingen så skriv en kommentar här under. Jag drar en vinnare på torsdag genom en slumpgenarator. Du behöver som vanligt inte gilla något eller bli medlem någonstans. En kommentar i kommentarsfältet gör att du är med och tävlar.

Gör så här:

1.     Skriv en kommentar här i kommentarsfältet.

2.     Länka till din blogg eller skriv din mail så jag kan meddela dig om du vinner.

Tävlingen avslutas torsdag



______________________UPPDATERING______________

Nu är tävlingen avslutad och det var Angelica som vann. Angelica tycker detta är en finurlig grej som hon gärna vill lägga i sin kökslåda där hon för övrigt har rätt så fullt. Men denna gröna grej skriver hon att hon kommer att hitta lätt. Grattis till dig!

 

Jag drog som vanligt vinnaren genom en slumpgenerator.

46 kommentarer:

  1. Vilken kul pryl!
    Jag är gärna med och tävlar!

    moccacream333@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill ha denna :) Perfekt nu när man har två småttingar att laga mat till.

    nathalie.braven@spray.se

    SvaraRadera
  3. Va kul! Nu kan man äta nyttigt och det kan se kul ut samtidigt :)

    SvaraRadera
  4. Jag vill vara med, skulle vara en rolig och smidig grej att använda vid middagen.
    Min mail är rally_tias@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med och tävla!

    Myastrand@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara med , det skulle bli en perfekt present till min mamma som älskar laga mat.

    SvaraRadera
  7. vilken praktisk grej! snyggt också! jag är gärna med! kram! /Gabriella pepsan4@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Åh sån vill jag ha, älskar laga mat till mina två små barn. skulle underlätta matlagningen med en sån där rolig sak;) snygg hårfärg du har föresten ;). Ninapers@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Åh vilken häftig grej! Klart jag är med och tävlar!;)

    Tigersweet1@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag vill vara med!
    camilllis@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag e med! En sån måste jag vinna =)

    SvaraRadera
  12. Vilken rolig liten pryl :) Är gärna med och tävlar!!

    Cecilia_w88@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är med i utlottningen :) Cool pryyl!

    SvaraRadera
  14. Cool grej! :) hoppas allt är bra med dig och familjen! :) kram!

    SvaraRadera
  15. Denna hade vart superkul när ja lagar mat åt mina tre barn :-)

    madeleinesimonsson85@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Vilken smart grej.
    Kanske får det maken att äta mer grönsaker :)

    Min mail
    josie_j@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Åh, något liknande hade vi när jag var liten. Maten blir så mycket roligare att både servera och äta när man har gjort den så där fin! Skulle vara himla kul att vinna en sådan!

    SvaraRadera
  18. Haha vilken rolig!:)
    Vill självklart va med!
    www.linalonn.blogg.se

    SvaraRadera
  19. En sådan vill vi jättegärna vinna! :-)

    Min mailadress är:
    Veronica.sandberg@hotmail.com

    Håller alla tummar och tår!

    SvaraRadera
  20. Jag är med!

    vimorina@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Åh vilken finurlig grej, den hade varit perfekt i min fjärde låda i köket som jag kallar brötelådan där alla köksredskap ligger och alltid är lika svåra att hitta;) men känns som att den här gröna grej skulle vara lätt att hitta bland alla tråkiga grejer:D
    Angelica.blom@hotmail.se

    SvaraRadera
  22. Jag är gärna med :)

    dynastar_elina@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag är med och tävlar :-)

    Michellevonwalden@live.se

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med och tävlar om denna smarta grej :-)

    Josefine_frojden93@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Ohhhhh min son skulle älska den och kanske börja äta mer!!! Jag vill gärna tävla och vinna:-).... Suzanna-alper@hitmail.com

    SvaraRadera
  26. Den skulle min son älska...och jag, blir mycket lättare att göra rolig och hälsosam mat till både mig och sonen.

    SvaraRadera
  27. Så häftig! Har aldrig sett nån liknande :) är gärna med och tävlar! Kram Johanna :o)

    Johannaa1990@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Louisevalfridsson@gmail.com05 februari, 2013 11:47

    jag tävlar gärna!
    Hade sonen gillat : )

    SvaraRadera
  29. Vilken cool grej! Så snyggt det blir. :)

    Jag tar chansen och är med och tävlar. Jag är vegetarian så det blir den del grönt, och lille sonen håller just på att börja prova mat så det här kan bli roligt för honom.

    jenjonsjoberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Fräsigt :) min mail: linnih@live.se

    SvaraRadera
  31. Supercool - vem vill inte ha lite snygga grönsaker på tallriken - tänk vilka snygga sallader man kan göra!

    Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Helena i Uppsala
    Jag är gärna med i tävlingen och går in och kollar på fredag om jag vunnit.

    SvaraRadera
  33. Tar chansen att vinna!

    belindha@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med :)

    SvaraRadera
  35. Min mail myjensen@hotmail.com:)

    SvaraRadera
  36. Är gärna med och tävlar om den roliga prylen :)

    moajoha_91@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Skriv en kommentar står d och en kommentar ska du få, har alltid velat haft en liknande makapär men frågar mig många gånger varför jag ej inhandlat en (?) nu har jag chansen o vinna en då :) följer gärna med på loppisar då sambon inte förstår den grejen ;) Å kottenisse@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Den verkar rolig jag är gärna med och tävlar

    SvaraRadera
  39. haha åh gud vad kul, grönsakerna blir genast myyycket roligare ;-) /emelien.se@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. åhh jag vill vara med å tävla.
    Hade varit perfekt här hemma då de inte vill äta grönsakerna.

    Mvh
    Nathalie
    nattwi@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. En sådan skulle sitta fint!
    Det skulle vara uppigande att vinna denna för nu har jag legat sjuk i försylning i en vecka.
    Jag är med å tävlar:)

    Ha en fortsatt bra dag!

    jossan9805@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Väldigt häftig produkt!

    Den är jag jättegärna med och tävlar om!

    SvaraRadera
  43. I´m in!

    piakorp@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag vill vara med och tävla!

    Angbah_@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Vilken smart grej! Jag vill gärna vara med och tävla!

    /Emma
    nutsandbananas@gmail.com

    SvaraRadera