torsdag 7 februari 2013

I´m owlways by your side

Jag köpte ju en ugglekudde på Lagerhaus när jag var i Stockholm. Jag hade köpt den och en massa andra saker. När jag kom hem gav jag inte allt på en gång utan lite i taget. Han fick både lejonkudden och ugglekudden när jag trodde han var sjuk en dag. En blåsa i munnen. Men han kanske bara hade bitit sig. Haha.

Man blir verkligen glad av ugglekudden. Lagerhaus hade så dina mjukdjur förut. Nu för tiden är det sällan de har mjukdjur. De fick in ugglan kring jul och en nalle (som Antonio fick av sin mormor) nu till alla hjärtans dag.


 

3 kommentarer:

  1. I vilken lagerhaus butik i Stockholm hittade du den? Fanns det många kvar?

    SvaraRadera
  2. Liv: Drottninggatan på den sidan av gatan där Sergelstorg ligger. Det fanns el hel hög då jag var där.

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jag måste bara skriva och säga om din son mot förmodan skulle tröttna på den turkosa ugglekudden så skulle jag mer än gärna köpa den. Har letat med ljus & lykta efter en egen. Maila mig så fall. :)
    Vänliga hälsningar
    Caroline / idacarolinep@gmail.com

    SvaraRadera