tisdag 19 februari 2013

Gissa vad det här är!





Kan ni gissa vart jag har varit idag, och vad lapparna föreställer?

Tyckte det var så roligt, så tog med lapparna hem som ett roligt minne.

Jag berättar mer imorgon gällande vad allt handlar om, om ni först gissar er fram.

3 st av er som gissar nära/rätt får en länkning här nedan. Kram och god natt=)
(Är så glad).



_______________________________________________________________________

2013-02-20 kl 21:00

De tre som vinner en länkning är:

 
Nathalie som är en tvåbarnmamma till två underbara barn.  Hon bor i Blekinge.
Med sina förföriska ögon får hon nog igenom sina högsta önskningar.
Hon gissade på att jag skulle fixa min förlossningsskada.


 

Madde som är en Västeråstjej, precis som jag. Hon tycker om rosa och är riktigt girly girly. Hon sover i en prinsess-säng full av mjuka kuddar. Genom livet tar hon sig fram på fluffiga moln och på så vis blir vardagen mycket roligare.
Hon gissade att jag varit hos doktorn och fått berättat för mig om skadan och att jag nu skall fixa till den.


 

Zandra som väntar sitt första barn. Hon har nyligen flyttat ut på underbara landet med sin älskade sambo och deras hund. Förutom att längta efter bebisen, längtar hon till sommaren så hon kan pyssla i trädgården då det är ett av hennes många intressen.  Djur, shopping, skönhet, inredning, naturen och att få skapa med händerna är andra saker som ligger Zandra varmt om hjärtat.
Hon gissade att att lapparna föreställer tjejens "privata del" och att jag varit hos doktorn.

12 kommentarer:

  1. Vad roligt att du svara :) Har kommenterat en del hos dig tidigare också :P Hehe.. Föll pladask för din blogg då jag hitta den :D

    Beräknad 23 feb, så fyra dagar kvar :) Gode så spännande nu alltså! Man vill bara att det sätter igång nu ;)

    Krami!

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja, magmusklerna får sig ju en törn efter en graviditet, men du har ju verkligen tappat alla kilon i allafall, se till att spänna magen ordentligt bara när du ska göra armhävningar så ska du se att de snabbt blir snygga :)

    Ja, jag jobbar som PT på WorldClass i stan, sen har jag också en lärarutbildning och har jobbat i förskola och skola några år. När jag jobbade på förskola hade vi faktiskt en liten ettåring (de flesta var 1½) och man underskattar dem, de kan mer än vad man tror så det är jättebra att du börjar småpyssla lite. Allt blir lättare när han är ca 1½ år :)

    SvaraRadera
  3. Samma här, bebisbilder är ju det bästa ;) hihi! Och snart har man sin egen bebis.. känns så himla overkligt :)

    SvaraRadera
  4. Fisk krokar ;)? ska du ut och fiska?;)

    SvaraRadera
  5. Ser ut som massa fiskar. Fiskeresa och egentid?

    SvaraRadera
  6. Du ska fixa din förlossningsskada :)

    SvaraRadera
  7. Det ser ut som tjejens "privata del"? Hihi. ^^ Kanske har du varit hos doktorn? :D

    SvaraRadera
  8. Marlene jag tror att du vart hos doktorn och fått berättat för dig att du skall fixa till din skada som skedde i samband med förlossning. Kanske :D

    SvaraRadera
  9. haha det verkar vara fiskar som dras upp i ett fiskespö. :)

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Jag gissar på
    1: en fisk
    2: hamster/råtta

    SvaraRadera