måndag 26 november 2012

Jo, jag har fått en ny header

Jag och finaste Antonio på fotograferingen som var till nya headern.

Nu är nya headern uppe. Om nu någon såg den? Vad tyckte ni? Trodde det skulle bli stående ovationer. Efter två år med samma så tyckte jag det var roligt med en header som var lite mer jag år 2012.


Vi försökte ändra bakrundsfärgen men allt blev bara vitt. Får se om den ändras senare.
Alla bilder i kolumnerna har ju en rosa ram runt sig som jag lagt dit i ps innan jag laddat upp den. Får väl ta bort alla bilder och ersätta dem med bilder utan rosa ram om bakrunden ändras. Även textfärg m.m lär ju ändras. Men en sak i taget. Jag vågar inte gå in och ändra själv i html när risken att hela bloggen kollapsar finns.

7 kommentarer:

  1. Din nya headern är jätte snygg
    Mvh Linda

    SvaraRadera
  2. Jag gillar inte nya headern. Den är inte ful men jag tycker inte att den gör dig jättvisa...

    SvaraRadera
  3. Headern är väl okej, men den matchar ju inte resten av bloggen. Alltså set det bara fult ut...

    SvaraRadera
  4. Nya headern är jättefin! Sen hade det varit fint att ändra kolumnerna till beige t ex istället för rosa för att matcha det svarta!

    SvaraRadera
  5. Lotta. Jo, jag skrev det. Bakrunden skulle vara i färgen beige (vilket inte står) och kolumnerna och ramarna, text m.m vill jag också ändra.

    Vet inte varför allt blev vitt. Jag hade valt ut en färgkod (#cfc5b9) men något krånglade =(

    Vågar inte gå in själv och försöka ändra då jag inte ha en bloggmall utan html.

    SvaraRadera
  6. body {
    margin: 0px;
    padding:0px;
    background: #ffcccc
    }

    För att ändra bakgrundsfärg ska denna kodsnutt ändras, din finner du oftast längst upp i CSS-filen

    SvaraRadera
  7. Jag saknar den gammla headern det var tack vare den jag fastnade för din blogg för jag tyckte en var så fin. den här är så mörk och du ser lite hård ut.

    SvaraRadera