måndag 19 november 2012

Inhandlat det där vanliga från Kicks.

Har varit och inhandlat lite nödvändigheter från Kicks i Punkt.

Hårfärg är bra att alltid ha hemma. Hade tur då det var extrapris. Visst inte om det förns expediten sa det när jag var där.

Torrshampoo som är vit, synds inte det råttfärgade lika bra. Man färgar över allt smutsigt med vitt typ. Bra för mig som tvättar håret en/veckan.

Passade på att köpa den mascara jag använder fast i julutgåva. Då fick man med nån sotpenna till samma pris som enbart mascaran kostar annars. Ska bli roligt att prova pennan.


Parfymen var alldeles för stark. Jag är superduperkänslig mot dofter, plus att jag inte anser att bebisar och starka parfymer går bra ihop. Har gett bort massa parfymer jag inte kan använda längre. Så tänkte ge bort den där parfymen och krämen till någon av er. Inte i detta inlägg men ska göra ett senare i veckan…

5 kommentarer:

  1. heey!
    Marlene kan inte du göra ett inlägg om tips på julklappar till pojkvännen. Jag har julklappstorka och har kommit på några små presenter som passar min kille. men sen tar det stopp. du verkar ha så kul ideer och bra fantasi :D... förutom kläder och parfym. mihih. skulle vara uppskattat!
    kram

    SvaraRadera
  2. Bea:PRODUKTINFORMATION

    1977 lanserade Yves Saint Laurent sin hitintills mest uppmärksammade doft - Opium. Belle d’Opium är en förförisk och sensuell uppföljare - en modern tolkning av originalet.
    Belle d’Opium består av rika och komplexa orientaliska doftsammansättningar och definierar vår längtan efter mystik, sinnlighet, exotism och spänning.
    Toppnoter: Mandarin, Persika, Vitpeppar
    Hjärtnoter: Jasmin, Rökelse, Gardenia
    Basnoter: Sandelträ, Kåda, Patchouli


    Jag tycker inte att den doftar, mer stinker. Men finns säkert andra som tycker om den. Jag har parfym ytters sällan och har jag det är det lätta lightdofter.

    SvaraRadera
  3. oj fick du både clinique och ysl på köpet?? för man måste köpa produkter för att få de, eller?

    SvaraRadera
  4. Oki nej just nu använder jag inte parfym alls. Räcker med deodorant när Olle är så liten men sen sån;):) ok!

    SvaraRadera