lördag 3 november 2012

Hämtade Antonios kök idag

Idag var vi och hämtade Antonios kök. Det är Gabbes systers man som snickrat det. Jag har gjort måtten och ritningarna, skaffat kran och plopp. Diskhon hittade jag och snickaren ihop. Jag ska måla köket vitt och sätta fast handtag. Fejk-kakel ska upp och en stringhylla ovanför.

Funderar på att lämna in luckorna på lackering istället för att måla dem själv. Ska höra mig för på måndag (om jag ens förstår hur jag ringer från lånetelefonen).

Kan inte ens beskriva hur glada jag och Antonio är över köket. Det är så fint. Antonio började redan undersöka det och leka när vi hämtade det. Nu står det på hans rum och han står där med sina kastruller och slevar och håller på i sin egna värld.

2 kommentarer:

  1. Blev ju super fint & bra // Mia

    SvaraRadera
  2. Åååå så fruktansvärt fint!!! Skulle själv vilja ha As rum.. ;)

    SvaraRadera