onsdag 14 november 2012

Hej alla

Jag vet att det blir lite glest mellan inläggen just nu. Har så mycket annat för mig som går före bara. Hoppas ni kan hålla till godo.

Den lilla tid jag kanske kan få framför datorn går till annat än bloggen. Och som ni vet vill jag inte pressa fram inlägg bara för att… Då blir det krystat och opersonligt.

Har massa jag vill skriva om. Får lite som abstinensbesvär när jag inte bloggar. Vill ju så gärna sitta och skriva och hålla på med mina bilder. Det får mig att slappna av. Jag tycker det är jättekul.

Jag kan gå och tänka i blogginlägg. Ta ställning till något och mina tankar formar sig som om jag skriver ett inlägg. Eller om jag vill berätta något för er så tänker jag hur jag skulle lägga fram det. Haha.

Ha en bra dag på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar