tisdag 20 november 2012

Det kommer att bli lite ändringar här på bloggen

Efter ett års tjat från min syster så kommer det äntligen bli av. Lite ändringar på bloggen. Lite uppdateringar kan man säga.
Först lär jag ju ändra min presentationstext. Jag är 26 och inte 25.
Ska byta bakrundsfärg till något helt annat än rosa. Inte vitt om ni trodde det.
Blir ny header. Helt annat än vad som är nu.

Nuvarande header

Den nya headern som jag har gjort och som jag hoppas kommer komma upp innan veckans slut. Kanske redan imorgon. Pratade nyss med min bloggdesigner och sa att jag behövde lite hjälp med att få upp den. Bloggen har ingen mall som jag kan ändra i, utan den är byggd på html-koder. Så när det gäller byte av barkund och ny header behöver jag någon som kan klistra in det åt mig.



Fick ni chock nu?! Lite skillnad på bilderna va? Den ena är vit och den andra är svart.

5 kommentarer:

  1. ska bli spännande att se hur det blir i din blogg efter förändringen.
    Jag måste fråga dig en sak.
    Jag skulle ladda upp en bild på min blogg, då kom det upp att lagringsutrymmet var fullt och ville jag ha mera så fick jag köpa det,
    Är det något som hänt dig?
    Betalar du för att ladda upp bilder?

    SvaraRadera
  2. Ja, det stämmer nog. Betalade en gång. Var länge sen men har inte blivit något mer.

    SvaraRadera
  3. okej det är ju lite trist att man ska behöva betala för att få blogga, jag kommer få betala dock en liten summa varje månad.
    Tack för att du svarade
    Mvh Linda

    SvaraRadera
  4. Va? Låter konstigt. Har för mig att jag betalade en gång. Var ingen stor summa. Hur mycket ska du betala i månaden? Hur stora är bilderna du lägger upp? Jag har M inställt på kameran. Förminskar dem inte innan jag lägger upp dem. Förminskar stående bilder för att de skall bli stora på bloggen.

    SvaraRadera
  5. Jag kommer få betala typ 16 kr i månaden tror jag det var.
    Jag vet inte riktigt hur stora mina bilder är har tagit alla med min digitalkamera.
    Det stod något om att de typ hade börjat med detta sen april 2012 och jag började ju blogga i juni så jag fick väl det nya avtalet typ suck.
    Ja ja är det inga större summor än så, då kan man väl överleva :)
    Mvh Linda

    SvaraRadera