onsdag 30 april 2014

Superplugg

Igår kom jag till skolan vid 09:00 men köpte kaffe på Kåren och satt ute i solen för mig själv och bara andades. Sen tog jag plats i skolan och gjorde fysikfrågor. Vid 11:00 började klasskamraterna rulla in. Jag hade med mig godis i påskägg och bjöd på.

 

Jag skulle hem vid 16:30 för Gabbe skulle köpa en ny slang till tvättmaskinen då det gått sönder, och jag skulle vara hemma med Antonio. Kände mig mycket stressad. Men strax innan jag skulle gå, ringde Gabriel och sa att han kunde ta med Antonio till affären och det var så skönt. Då kunde jag stanna tills jag var klar med alla matteuppgifter. Vi var tre stycken kvar mot kvällen. Frida, Robin och jag. Men det var så klart Frida och jag som var kvar till 21:30.

Nu ska jag till skolan om nån timme.

 

Men är det idag eldarna är? Då får jag nog avbryta efter halva dagen så jag kan göra nåt med min familj.

 

Trevlig pluggdag!







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar