tisdag 15 april 2014

Gick bra att plugga hemma idag

Idag har jag haft sovmorgon vilket min kropp verkligen behövde.

Har städat hela dagen. Rensat i skåp och organiserat. Tvättat och skurat. Gjort rent under diskbänken och i badrumsskåp. Dammsugit och tvättat. Diskat och torkat.
 
Sen när Antonio sov middag gjorde jag matteuppgifterna från gårdagens lektion. Gick superbra och är redan klar. Nu ska jag äta lunch (eller kvällsmat?), sen skura badrummet. Kanske ta en kvällspromenad till Ica och hämta ut lite paket.

Imorgon är det skola som vanligt. Har fortfarande inte gjort min planering för mina studier, men skjuter nog på det tills på torsdag.

Är så glad idag för jag har fått sova ut, och har inte haft någon attack sedan kl arla morgon. Och sen mår jag bra av när det inte är smutsigt hemma.







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar