onsdag 16 april 2014

Nya kläder från Aliexpress





Nu har ännu ett gäng paket från Aliexpress.com kommit.

Insåg precis att jag inte har  fått alla varor, men tiden har gått ut, så det står som att jag har mottagit dem. Det är ju första gången jag köper kläder där, så har inte lärt mig systemet än.
Uggletröjan var för liten. Ska lägga upp den och två andra på bloggen och se om jag kan sälja dem här.



Tänkte visa er det jag köpt. Först kommer bild på det jag köpt. Bilderna har jag fotat själv. Under är bilderna från aliexpress. Kan kalla dem för reklambilder. Ibland stämmer inte plagget man får så bra överens med reklambilderna, men så är det väl lite överallt när man shoppar via nätet.
 
 

Grön hoodie i tunnare tyg. Jag gillar den. Jag tycker ju om kläder som är bekväma. Sen ska det gå fort att klä sig innan skolan. Blir ofta ett par byxor och en långärmad tröja.


Egentligen var det min mamma som köpte den här, men den passade henne inte så bra så jag fick den. Den sitter fint på mig. Thi hi;)

Klänningen är mer en strandklänning. Tunt tyg som torkar fort. Ser kanske inte som reklambilderna men jag tycker den var fin i alla fall. Kommer absolut ha den i sommar.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar