onsdag 6 juni 2012

Till håret


Varit på Kicks och köpt saker till håret (ej hårsprayen). Använder faktiskt inte värmeskydd till håret vilket kanske är dumt. Har i alla fall köpt ett nu efetrsom jag börjat locka håret ibland. Värmeskyddet luktade inge gott. Luktade killparfym. Förväntade mig en doft som skulle göra att jag sprayade på hela flaskan i håret bara för luktenskull..men icke sa nicke.

Vattenflaska från Giorgio Armani. Kaffe går ju också bra att ha i den. Har ingen termos eller liknande så denna eleganta kommer verkligen väl till hands i sommar.

2 kommentarer:

  1. hej! skulle du kunna skriva om pälsvården av hiro? hur du gör, hur ofta, produkter, borstar? hur tycker du det är med fällning och pälsen i allmänhet? har själv en pommevalp så det är roligt läsa om din hund. gillar din blogg!

    SvaraRadera
  2. Om jag får tid imorgon ska jag ta kort på allt och görs ett inlägg. Speciellt för dig Sarah:)

    SvaraRadera