måndag 11 juni 2012

Min fotbollsEMkväll

 När folket anslöt sig till våran soffa så tog jag ut Antonio och Hiro på långpromenad.
 Antonio somnade i vagnen men när vi kom hem vaknade han.
Jag gjorde mat  och matade honom och låg med honom inne i sovrummet tills han somnade.
(Bilden är från ett mms jag skickade till mig granne med svar på frågan vad jag gjorde) (Jag skulle se cool ut på bilden).
 Fotbollsgänget. Vi har laddat upp med öl, kaffe, chips, piroger, vindruvor, choklad och läsk.
 Vi har även likadana träningsoveraller.... ;)
 Spänning. Snart så. Och så blir det...
 ...Mååååål!
 En hög bildas i soffan. Det är 6 st i högen. En syns verkligen inte. Han är mitt i högen.

Tyvärr slutade matchen som den gjorde. Men en trevlig kväll har vi haft i alla fall.
Kram till alla er som är på dåligt humör nu.

1 kommentar:

  1. Marlene, du känner han med oerhört långt hår ser jag...
    får jag fråga vad han heter?
    :P
    jag råkade gå fram till honom när jag var onykter någon gång och ta på hans hår har jag för mig, herregud. :D

    SvaraRadera