torsdag 14 juni 2012

Idag fick jag min spruta i halsen

Fick lungnande medel in i armen innan sprutan så jag inns inte ens att jag fick in den i halsen.
Trodde den skulle göra undervärk med min smärta men jag har fortfarande ont på några punkter bak i nacken/huvudet.
Får se imorgon hur jag känner mig.
Jag är i alla fall bedövad i nerverna bakom örat, ner på sidan av halsan och ut på ovansidan av axeln. Jag känner ju saker men känseln är nedsatt så jag inte ska känna smärta lika mycket.

Har världens huvudvärk vilket jag fick på uppvaket. Kan den gå bort så jag får känna efter hur jag mår eller?
Imorgon (fredag) lämnar jag lilla familjen och åker till Stockholm för att få lite egentid, träffa en vän och få vila upp mig.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du känner dig bättre snart!

    SvaraRadera
  2. Hej. Hoppas att du snart blir bättre.
    Gå in på hjalpmig.wordpress.com

    En mamma som skriver, sprid detta vidare så hon får hjälp.

    SvaraRadera