måndag 11 juni 2012

Inför ikväll

Ny tunika som jag fick av mamma igår. Hon har varit på Mallorca.
Jag, Gabriel och Antonio, Robin och Elmo. Dag och Alexander. Vi tog en lunchbuffé på Bellmans.
 Antonio och Elmo.
 Antonio fick melon av mig.
 Letade efter matchtröjor inför kvällens match.
 Älskling köpte en till mig och en till sig. Antonios storlek var slut så han får vara utan.
Vem hänger ut fanor från fönstren om inte familjen Engström/Zufic.
Robin hänger sig ut och ropar "Heja Sverige". Folk på gatan ler. Ikväll är det tillåtet att ropa från fönstret;)

1 kommentar:

  1. Tack för svaret! Ska se om jag kan hitta nått liknande. Just nu är det svårt att hitta fina kläder innan man gått ner mammakilona och du klär dig väldigt smickrande så det är jätte kul att se fina bilder på dig

    Kram

    SvaraRadera