söndag 21 december 2008

Pokerkväll fredag

I fredags hade Gabriel pokerkväll igen. Jag bjöd hit Rebecca som skulle hålla mig sällskap, eftersom jag inte spelar poker. Kvällen blev en enda stor fest och jag har inte haft så kul på länge. Rebecca och jag var Dj:s hela kvällen och vi var även rockstjärnor. Jag kan gott och väl bjuda på en film men vissa av mina läsare förstör den möjligheten. Så det blir bara några bilder från kvällen.



Stefan a.k.a Fröling, ifrån Köping var på besök. Han är en skön kille som jag går bra ihop med. Han kan bjuda på sig själv till 100%. Han tror allting kostar tusen spänn. Han dricker MINST två liter mjölk om dagen och det bästa var att han följde dansbandskampen lite smått.


Gabriel kammade väl hem lite pengar. Dom fick jag ta del av när jag skulle gå på stan. För pengarna köpte jag två ljus till badrummet.


"Pokerbordet"


Rebeccas "kvällens bild". Min får ni inte se för jag har redan blivit mobbat för den en hel dag av min EGEN syster.


Fröling och Rebecca. Tomteluvan är för vi har sjungit jullåtar och brillorna från showen när vi var Rockstars!


Fröling avslutar kvällen med... Aa, just det: Mjölk.


Här är bild ur filmen. Mer visas inte.
.
.
.

5 kommentarer:

  1. AHHHH äntligen!!!! :)

    SvaraRadera
  2. Till Fan of Fröling:
    Vadå äntligen? Hahaha;)

    SvaraRadera
  3. Ha ha, ser ut som en härlig kväll! :D

    SvaraRadera
  4. Äntligen tittgodis i form av Fröling ;)

    SvaraRadera
  5. jasså där ser man :) ni oxå hehe ;)
    å har du ett sådant gosedjur. blir avis nu! haha ja deras garv är så skönt. älskar svampbobs eeeeähähähhhää-garv
    har en killpolare som är skitduktig på att härma det haha

    ja patrik är en riktig stjärna haha. jag tycker alltid så synd om bläckvard. han vill ha lugn o ro..men så kommer svampbob där o stör hela tiden, han vill ju bara väl. men allt blir alltid så fel haha

    och så Gary, svampbobs "snigel" har du hört när den jamar?..så jävla söt.

    =)

    SvaraRadera