måndag 15 december 2008

Glitterkräm ifrån Pashion Cosmetics


Vad är det här för söt ask?


I asken ligger en rosa söt burk.



I burken finns en kräm...


Som skimmrar.
Krämen går att ha överallt, på ögonen, på kinderna och på bröstenfuktkräm, och dessutom som en highlighter. Burken kostar 200 kr och finns att köpa på Pashion Cosmetics i Stockholm eller på deras webshop.


jag har även köpt en mini läppglans som inte är större än en enkrona för 10 kr. Den har jag smidigt i jeansfickan på jobbet så jag kan piffa upp mig när jag går på toa.


Här är min nya papperskorg som står i sovrummet bredvid mitt nattduksbord. Papperskorgen är lagom liten och är supersöt. Blir glad varje morgon när jag ser den.
Vart? Lagerhaus 130:-!
.
.


4 kommentarer:

  1. Du får inte missa att köpa Hello Kitty gitarren!

    http://www.youtube.com/watch?v=BzgV8xLOhR8

    SvaraRadera
  2. Super söta grejer du köpt och fina !

    SvaraRadera
  3. Jag har en blå Hello Kitty papperskorg, men blommor och fåglar på som du kan få ;)

    SvaraRadera
  4. Åh så söta grejer!

    SvaraRadera