fredag 26 december 2008

REA:n började redan kl 09:00 idag!

Rean började tidigt idag. Vi gick upp kl 08:00. Hämtade upp Rebecca och åkte ner på stan för att Gabriel och Fröjd skulle kolla in REAnSOLO som började 09:00.


Jag skall säga er att kl 9 är det väldigt tomt på stan.


Där det annars är fullt med folk låg imorse helt öde.



Väldigt öde.


Wow. Två andra är också uppe tidigt.
Rebecca och jag gick till Gina tricot för att vara först på plats...


...trodde vi ja!
Och det här var 10 minuter innan det öppnade och vid en av ingångarna. Det var lika mycket folk vid den andra ingången.
jag köpte tre plagg som jag egentligen inte betalade för, eftersom jag hade fått ett presentkort av Gabriel.
.
Efter all REA på stan åkte vi till elgiganten på Hälla, sen vidare till Media markt på Erikslund. Kändes skönt att köra all REA på en dag.
.
.

4 kommentarer:

  1. Ursäkta! Vem gav dig lov att ha med en bild på mig i din blogg! Ta bort denna sista bild GENAST!

    SvaraRadera
  2. Lillsyrran är ju söt som socker!

    SvaraRadera
  3. Gillar din syster yngre killar :D

    SvaraRadera
  4. Till anonym ang yngre killar: Jag vet ingenting om det där....

    SvaraRadera