söndag 28 december 2008

Värsta Bästa Barnvakterna!


Vad är det med vissa killar när jag tar fram kameran?
Haha. Men det var inte det jag skulle blogga om utan vilken rolig dag det har varit idag.



Hysni och Linda var på besök hos oss idag med barnen. Emilia 4, och Amanda 3 år.



Amanda posar på golvet.


Rebecca och jag underhäll dom HELA dagen. Man måste byta aktivitet rätt ofta. Här sitter jag med Amanda i knät och vi leker med en massa små figurer. Bäddar ner dom i små filtar som min farmor har stickat och virkat.


Gabriel kom och förstörda Amandas lek. Gabriel var en rosa dinosaurie som väckte Amandas gallavanter.


Hon tittade upp på honom och sa att man inte fick göra så.


Fröjd och Rebecca.


Sen var det byte av aktivitet. Jag skrev ut en massa bilder som vi färgla i de få pärgpennor jag hade hemma. På bilden är det Rebecca och barnen.



Byte igen. Bus i sängen och kurragömma.


Man får bara hoppa lite i sängen. Barnen älskade det så länge det varade.


Senare var det mer färgläggning. Denna gång var Gabriel också med...Ett tag. Han målade helt fel. Hello Kitty fick blå nos för hon var förkylld sa han. Sen blev rosetten lila och gul varpå jag förklarade att man kan inte måla så. En rosett består ev ett band i en och samma färg. Till slut blev Kitty helt blå istället för vit. Emilia tyckte det var fint och gjorde likadant.


Hur som helt har vi haft jättekul idag=)
.
.

6 kommentarer:

  1. vilka fina julbilder du har lagt ut! älskar din helloo kitty keps du fick i julklapp!

    god fortsättning!!

    =)

    SvaraRadera
  2. Julbilder är uppe nu ;)

    flytten är som en tung sten..usch vill bara att allt ska vara klart, iordningställt och uppstädat..har en hel del framför mig nu..blää

    men så lovely sen när allt är klart! =)

    SvaraRadera
  3. ZANDER KAN GÅÅÅÅÅÅÅ!!

    Wiiiiiii!!

    SvaraRadera
  4. Jag såg din kille ut på pluto. Han är helt klart den snyggaste killen i Västerås. Han verkar vara så snäll också. Men det är du också. :)

    SvaraRadera
  5. Va roligt att du tycker det. Jag håller helt klart med=) och snäll är han som tusan!!!
    God fortsättning.

    SvaraRadera
  6. Och du är den snyggaste tjejen.

    SvaraRadera