måndag 8 december 2008

Jag måste ha varit väldigt snäll!

Förra veckan fick jag en massa presenter. Jag vet inte varför, men jag måste ju ha varit väldigt snäll=)


Av mamma fick jag en tomtelampa som står i mitt fönster nu.
Vill ni ha en egen lampa finns dom på Nisses, Erikslund på julbelysningen.


Av Gabriel fick jag en rosa burk som är uppdelad i tre fack, med topps, vadd och bomull i. Självklart är det Hello Kitty på.

Den står nu på våran tvättmaskin i badrummet. När burken är tom skall jag ha hårnålar och toffsar i den. Alltid nära till hands när man står i badrummet och fixar håret.
Finns på H&M.


Av mamma, (igen), fick jag en tomte som sitter på en bänk. Jag älskar sånna där verklighetstrogna tomtar. Har nu tre st. En i fönstret som är stor,
en i taket och nu denna. Jag älskar den.
Finns på Jysk.


Av Gabriel fick jag en ask Paradis choklad. Mums mums.

.
Hur skall julen se ut liksom?
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar