onsdag 3 december 2008

Lite bilder ifrån praktiken


Så här kan jag se ut en dag på jobbet... Svart...


Idag hade jag två bord på affärslunchen och fick 50 kr i dricks av ett av borden. Jippie!



Mellan lokalen där affärsluncherna är, och lokalerna där man har konferenser finns "köket" (vi lagar ej mat därinne, det görs där nere i riktiga köket). Idag har jag skurat golven i hela köket och i baren. Så nu är det fint här inne. (Inte på just denna bild)


Om jag äter polkagrisar på jobbet? Jo,vars. Kan hända att man tar en när man går förbi... Hö hö


Om jag tittar ut genom barfönstret ser jag hockeyarenan. Och vad för skylt kan man se där? En stor en ovanför en av enrtéerna.


Min pappa jobbar där=)
.
.

5 kommentarer:

  1. och din farbror och din kusin ibland.. :)

    SvaraRadera
  2. fast jag menade ju morbror! :P

    SvaraRadera
  3. Grattis till körkortet/faster
    Ses på Julafton

    SvaraRadera
  4. Melan lokelen där affärsluncherna är och lokalerna där man har kenferenser finns "köket"

    SvaraRadera
  5. Till Hehe: Och där fanns beviset på att jag jobbar hårt...

    SvaraRadera