fredag 26 december 2008

Julafton

Julafton firades först hos Gabriels syster, sedan hemma hos min mamma, sen hos Gabbes syrra igen, en tur till mammas moster och sen tillbaka. Bästa julen någonsin. Ingen stress, MASSA mat och sjukt mycket fina paket.


Hos Gabriels syster välkomnades man av en fin syn.


Har aldrig sett så många paket förut.



Juldekoration.


Gabriels systers sambo Mange var i full sjå med maten.

Töntkort kan man säga att detta är. Gabriel och hans pappa Leif är världens största töntar. Därför heter det alltid töntkort när dom är på bild tillsammans. Bilden skulle ha varit fulländad om min syster och jag själv hade varit med. ;)

Värdinnan Erika. (Alltid det stora smilet).


Rebecca hemma hos mamma.
.
Min pappa och jag.

Gabriel med min kusin Mimmis hund.


Bara glada miner här. (Ser ni att mina tänder har ändrat på sig)?


Julens busigaste bild.


Min gulliga underbara kusin Erika och hennes pojkvän..., nu är det sambo faktisk, Jocke.


En tomte kom och knackade på hemma hos mamma för att delade ut paket. Tomten var så rolig så jag nästanvek mig dubbel. Jag bara skrattade.
.
.
Mer bilder finns och jag kommer göra ett album. Kanske imorgon, kanske om någon dag. När jag får tid över med andra ord.
.
.
Hur hade ni det? Underbart? Stressigt? Inte som ni tänkt er? Som vanligt? Fick ni något oväntat i ett paket?
.
.

7 kommentarer:

  1. Vad avundsjuk jag blir på eran jul, ni verkar ha haft det jättemys! :)

    Ville bara säga att du och din syster är jättesöta! :-)

    SvaraRadera
  2. yes, ska skriva om vad jag tycker om den sedan osv. när jag använt den ett tag ;D men det ser strålande ut iaf haha!

    SvaraRadera
  3. Ingen bild på Gabriels mamma? Var lite nyfiken på hur hon ser ut, då hans pappa är helvit...

    SvaraRadera
  4. Till anonym ang Gabbes mamma. Det kommer som sagt mer bilder i ett album när jag har tid. Detta är ju bara några bilder utan typ 500 bilder. =)

    SvaraRadera
  5. Tänderna kommer bli jättefina! =)

    SvaraRadera
  6. fina bilder, jobbat nått med pogramet ja snacka om? kram på er.

    SvaraRadera
  7. Till Emma: Jag hoppas det med. Är jätteglad och är redan nöjd med det jag ser.

    Till Jocke: Tack så mycket. Det är kameran som gör det=)
    Har inte ens varit hemma så har inte packat upp skivan än. Skall kolla in det där. Lät kul.
    Jacken är slut överallt=( (V-ås, Eskilstuna och uppsala).
    Kanske kommer in till nästa höst. Men skall kolla i sthlm också nästa år när jag ändå skall dit pga tandställningen.
    Kram på er också=) Massa kramar!

    SvaraRadera