måndag 8 december 2008

Beccis är inte så smart (läs snäll) hon...

Rebecca undrade vad jag ville ha i julklapp. Jag sa att jag ville ha en bok som beskriver lätta knep när man skall fota. Har läst nästan hela boken förut när jag lånade den, men vill nu ha en egen.
Jag skrev upp på en lapp vad boken hette till Beccis.
Efter en stund ser lappen ut så här:


Rebecca hade tagit lappen jag gav henne. Glömt bort att det stod något viktigt på den, suttit och tittat på tv och hållt den i handen. Rullat ihop den, dragit i den och kanske rent utav tuggat på den.
Sen utbrister hon: Oj Marlene, jag glömde att det var den här lappen. Kolla på den nu!
Mmmm. just det, titta på den nu. Så viktig är min julklapp för Rebecca....;)
.

.

2 kommentarer:

  1. Fin du var i brunt hår. Länge sen man såg dig. Grattis till nya jobbet! :) Jag håller på o söker extraknäck i stockholm. Började idag så har inte hänt så mycket. Varför har du inte facebook?

    SvaraRadera
  2. Till Charlotte: Jag vill inte ha det. Aldrig känt mig sugen...
    Skulle inte du komma och prova klänningen? Bara undrar. Du var aldrig i närheten och ringde;)
    Skall du flytta till Sthlm eller bara jobba där? Fredrik då?

    SvaraRadera