tisdag 12 augusti 2014

Jag läser din blogg för du har så fint hår

Wow vilken partyhelg jag har haft.

Nu är det vardag igen. Semestern är över och allvaret börjar ta sin form igen. Jag har haft en rejäl partyhelg. Fredagen var ju bäst. Vilken kanonkväll. Ska lägga upp lite mobilbilder från helgen sen.

En tjej presenterade sig för mig och sa att hon läser min blogg för att jag har så fint hår. Haha. Gulligt. Men jag hoppas verkligen att det finns fler skäl till att läsa bloggen än att jag har volym i håret. Haha. Här kommer i alla fall lite bilder på mitt vackra svall.
De är ifrån i fredags när vi förfestade på våran uteplats. Äntligen fick jag bära min klänning som hängt i garderoben och väntat.

Nu ska jag åka iväg till en vän som inte mår så bra. Fastnat i soffan ett par dagar. Soffan kanske innehåller ett klister. Jag ska i alla fall åka dit och ge hen lite kramar, kanske städa lite. Se till att hen äter nåt. Dra upp hen ur soffan en stund.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar