torsdag 7 augusti 2014

Fika vid Strömsholms slott

Idag vaknade jag ganska tidigt. Var utvilad från igår då jag sov middag i tre timmar. Så idag var jag pigg. Jag tvättade och tonade håret. Sen fixade jag Antonios rum inför Sannas besök. Jag ville så gärna göra någonting idag, då vi igår bara var hemma.

Så fick åkte till Strömsholms slott för att fika.

 Eftersom jag hade band i håret idag, ville även Antonio ha det. Hela outfiten har han satt ihop själv.

 Hunken kör bil. Han är så mycket bättre på att hitta, än vad jag är.

 Antonio somnade i bilen.

 Lite nyvaken så Gabbe bar honom.


 Slottet.

 Här köper vi fika. Måste varit äkta guld i fikat. Eller så var kaffet gjort at enhörningshorn.

 175 kr kostade det på brickan.

Första gången på länge jag kunde ha utsläppt hår. Har ju varit för varmt för det. Bara fastnar i nacken. Men idag gick det an.



 Ja, så här är det att han barn. 


 Inne i slottet.

 Slottsträdgården på baksidan av slottet.



 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar