onsdag 20 augusti 2014

Funny pictures baby

När jag surfar på Facebook eller Instagram ser jag ibland en bild som jag tycker är rolig. Jag brukar printscreena eller spara bilden. Har en hel mapp med roliga bilder. Tänkte dela med mig av några idag. Kan tyvärr inte uppge källa då jag bara sparat ner bilderna.

Idag blir dagens tema småbarnsförälder.

Känner igen mig i denna bild. När Antonio var mindre så ropade han efter mig när jag satt på toa. Sen pressade han in sina små fingrar under dörren.

Så sant. Vem sover sådär vackert med sitt barn? Dock har jag det rätt så bra. Min säng är mjukare så det blir en grop. Antonio föredrar att ligga i pappas säng. Jag kan inte vrida och vända på mig om Hiro ligger i min säng, så jag brukar putta över honom till andra sidan. Så Gabbe får dela med sig medan jag kan inta min hela halva utan problem. Hö hö hö


 Precis!!!!!

 Men vad är det här för gammal lek? Ser ju hemsk ut på bilden!

 Snygg tatuering farsan. Fina barn du har. ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar