torsdag 31 oktober 2013

Fick en dator i tidig julklapp


 Jag fick min julklapp redan nu i veckan.

Gabriel kom hem med en dator och jag började gråta. Blev så glad. Grät och grät.

Det är så att datorn min är helt paj. Tar evigheter att göra nåt. Så mycket tid som går åt till att starta upp datorn, starta om, starta upp igen, gå in på webben m.m. Den tiden kan jag lägga på annat liksom. Skulle maila en lärare och det tog 38 minuter.

 

När jag får tid ska jag tömma gamla datorn och fixa program på nya så jag kan gå över till den snarast. Ska bli så kul. På nya kan jag göra filmer. Gamla klarar inte det utan dör. Länge sen jag la upp någon film på bloggen och det beror på att gamla datorn inte klarar av det.

 

Nu har jag fått en ny dator, och så fort jag gått över helt från gamla till nya, kommer jag spara in så mycket tid.

2 kommentarer:

  1. vilken pojkvän ! awwwwwww

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera