söndag 27 oktober 2013

Jag på kalas


Jag körde till Surahammar igår och sen vidare ut på landet. Har diskuterats på Instagram vart fan vi var, men jag vet inte. Ute på landet räcker väl;)

Vi var på Antonios sysslings 1årskalas. Vi hade med oss en hel påse presenter. Jag tycker det är så roligt att köpa presenter. Som vanligt blev det helt rätt, och de blev så glada för gåvorna. Kommer fler bilder från kalaset senare.

 

Helt underbart att få komma ut lite. Inte sitta ner och stirra i en bok. Jag har svårt att sitta still. Vill helst hålla igång och göra saker. Älskar som sagt att vara ute.

Min vän Sanna saknar våra utflykter, och vem gör inte det? Vi är överens om att det är som det är. Blev bara en sån helomvändning från att ha umgåtts en hel sommar med picknick, ute med båten, skogen till att inte ses alls. Jag träffar ingen.

Men alla vet att det är som det är just nu. Längtar tills allt lugnar ner sig. Hoppas jag hinner med den där fågelskådningen innan vintern kommer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar