onsdag 30 oktober 2013

Antonio dammsuger

Underbara bilder. Först tog han mitt halsband som jag så slarvig lagt framme. Jag frågade om vi kunde göra ett byte. Han fick ett annat halsband om jag fick tillbaka mitt. Det gick han med på. Han fick ett halsband jag inte var rädd om. (Vi var med när han lekte med halsbandet då det är stryprisk).

Han satte på sig det helt själv. Sen började jag dammsuga. Då skulle Antonio också dammsuga. Så han fick dammsuga medans jag torkade dammiga ytor. Han dammsög så som han ser mig eller Gabriel göra. Så sött när han böjde sig ner där vid soffan (vi dammsuger under soffan och då ligger man på alla fyra).


Sen när jag vänder mig om har han bäddat ner sig i soffan och dammsugaren står på.

Jaha, är du klar?

Hahahah.

Vi gav honom beröm över hur fint han hade gjort.

Jag dammsög inte om när han såg, utan sen när han badade så dammsög jag om. Taskigt att dammsuga om där han just dammsugit. Som om inte hans jobb dög. Fattar ni?

1 kommentar: